Šā gada pirmajos trijos mēnešos nav konstatēti pārkāpumi nevienā no apdrošināšanas sabiedrībām saistībā ar klientu saņemtajām sūdzībām, tā informē Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) pārstāve Agnese Līcīte.
Bija saņemtas 17 sūdzības, un FKTK pēc pirmajā ceturksnī saņemto klientu sūdzību izskatīšanas ir pieprasījusi apdrošināšanas sabiedrībām sniegt skaidrojumus par radušos situāciju. Taču tika konstatēts, ka nevienā gadījumā apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējs nebija pārkāpis Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likuma prasības.
Kā liecina FKTK dati, tad šajā gadā ir samazinājies sūdzību skaits par apdrošināšanas sabiedrībām. Ja šogad pirmajos trijos mēnešos saņemtas 17 sūdzības, tad pērnajā gadā šajā pat laikā periodā sūdzības bija 24.
Šogad visbiežāk apdrošināšanas sabiedrību klienti sūdzējās par apdrošināšanas sabiedrību atteikumu izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību, par to saņemtas 7 sūdzības. Četri klienti sūdzējušies par izmaksājamo atlīdzības apmēru, bet daži klienti bija neapmierināti ar apdrošināšanas atlīdzības izmaksas kavēšanos un citiem jautājumiem.
No 17 šogad saņemtajām klientu sūdzībām 3 sūdzības FKTK iesnieguši AAS BTA Insurance Company SE klienti, pa 2 sūdzībām saņemtas no AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams, Seesam Insurance AS Latvijas filiāles, AAS Baltikums, AAS Balta un ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāles klientiem.