Lai arī pagājušā gada vasaras beigās ceļa posmā Gulbene – Smiltene, uzreiz aiz Gulbenes robežas, tika veikts ceļa remonts, brauktuvi apstrādājot ar granīta šķembām, šobrīd minētajā ceļa posmā ir vērojami defekti. Neraugoties uz izvietotajām brīdinājuma un ātruma ierobežojuma ceļa zīmēm, ko diemžēl ne visi autovadītāji ievēro, daudzām pretimbraucošajām automašīnām ik pa laikam logā ielido kāds akmens, bet radušos zaudējumus autovadītājiem segt neviens nevēlas.
Laimonis Aumeisters, VAS Latvijas Valsts ceļi Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs, uzsver, ka šajā situācijā defekti ceļa virsmā būs jānovērš firmai, kas veica ceļa remontdarbus.
Marija Kantāne, AAS Balta Gulbenes filiāles vadītāja, ar vietējā reģionālā medija („Dzirkstele”) starpniecību informē, ka OCTA diemžēl nesedz zaudējumus, kas automašīnu īpašniekiem radušies, izsitot stiklu ar pretimbraucošas automašīnas paceltu akmeni. Zaudējumus, kas šādi radušies, varētu segt tikai KASKO apdrošināšana, protams, ja tāda ir iegādāta.
Jurists Guntars Sīmanis, atbildot uz jautājumu, kā rīkoties autovadītājiem, kuriem ir nodarīti zaudējumi, bet nav KASKO apdrošināšanas, atbild, ka šiem cilvēkiem formāli ir iespēja vērsties pret ceļa apsaimniekotāju par nodarītajiem zaudējumiem ar prasības pieteikumu tiesā. Tomēr šajā situācijā ir viens būtisks „bet” – ceļa apsaimniekotāji šajā posmā ir izlikuši brīdinājuma zīmes. Ja brīdinājuma zīmes nebūtu, būtu vienkāršāk. Ja prasība tiks iesniegta tiesā, radīsies jautājums, ar kādu ātrumu brauca pretimbraucošais transportlīdzeklis, kas pacēla akmeni un to prasītājam nebūs viegli pierādīt. Vēl jurists norāda, ka viennozīmīgi šādā situācijā ir jāizsauc policija, jāfiksē konkrētais negadījums, kā arī jāfiksē ceļa stāvoklis. Ir jāpierāda cēloniskā sakarība starp ceļa apsaimniekotāja neizdarību un nodarīto bojājumu. Riskēt var, bet pateikt, ka tiesā iznākums būs pozitīvs, viennozīmīgi pateikt nevar, lai gan arī neiespējami tas nav.