Baltas īpašā apdrošināšana biznesam

2012. gada janvārī Eiropas Komisija veikusi pētījumu, kurā noskaidrots, ka ekonomikā pieaug mazo un vidējo uzņēmumu loma, ko apliecina fakts, ka šajā segmentā ir radīts visvairāk darbavietu. Tā, piemēram, laika posmā no 2002. līdz 2010. gadam 85 % no visām jaunajām darba vietām Eiropas Savienībā radījuši tieši mazie un vidējie uzņēmumi.

Šo tendenci apstiprina arī mūsu valsts Ekonomikas ministrijas pagājušā gada decembra ziņojums par tautsaimniecības attīstību, kurā norādīts, ka tikai 0,5% uzņēmumu Latvijā tiek definēti kā lielie uzņēmumi. Eiropas Komisijas pētījumā noskaidrots arī, ka, salīdzinājumā ar lielajiem uzņēmumiem, mazie un vidējie uzņēmumi ir ievainojamāki un mazāk nodrošināti pret dažādiem biznesa satricinājumiem.

Ņemot vērā, ka mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ir būtiska nozīme Latvijas ekonomikā, kā arī to, ka tie ir vairāk pakļauti dažādiem riskiem un apdraudējumiem, tad apdrošināšanas sabiedrība Balta ir izstrādājusi īpašu biznesa apkalpošanas programmu, kas šī segmenta uzņēmumiem palīdz mazināt raizes par riskiem un situācijām, kas var apdraudēt biznesa nepārtrauktību.

Ievērojot mazo un vidējo uzņēmumu specifiku un lai palīdzētu tiem izvairīties no nevēlamām papildus izmaksām situācijās, kas iepriekš netika iekļautas standarta OCTA vai KASKO segumā, Balta ir izstrādājusi jaunu auto apdrošināšanas risinājumu 3 līmeņos. Jaunais produkts ļaus uzņēmējiem nodrošināt plašāku risku segumu, tādējādi iespējamās nelaimes gadījumā neapdraudot uzņēmuma darbību vai pat pastāvēšanu. Turklāt jaunais piedāvājums ļauj pielāgoties uzņēmuma specifiskajām vajadzībām, piemēram, apdrošinot speciālo tehniku. Tāpat uzņēmumiem ir iespēja izmantot plašu apdrošināšanas produktu klāstu, sākot ar standarta OCTA vai KASKO polises iegādi autoparkam un veselības apdrošināšanu darbiniekiem līdz kompleksiem risinājumiem visam uzņēmumam.

Apdrošināšanas sabiedrības Balta pārdošanas direktors un valdes loceklis Aivars Vilnītis norāda, ka mazo un vidējo uzņēmumu specifikas dēļ pat neliels negadījums var būtiski ietekmēt biznesa nepārtrauktību. Neskatoties uz to, šie uzņēmumi ierobežoto resursu kapacitātes dēļ bieži vien neiedziļinās seguma noteikumos vai paļaujas uz vārdu KASKO, nepievēršot lielu uzmanību autoparku apdrošināšanas polišu seguma detaļām un nediskutējot par specifiskām izmaiņām vai risinājumiem. Tādēļ lielākais ieguvums no jaunā KASKO produkta būs tieši mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri ar vienu apdrošināšanas polisi saņems plašāku risku segumu un varēs būt droši, ka riska iestāšanās gadījumā tiks saņemta kvalitatīva apkalpošana un palīdzība.

Apdrošināšanas kompānijas Balta pārstāvji norāda, ka jaunais produkts autoparku uzturētājiem sniedz plašas iespējas, tādējādi radot priekšnoteikumus abpusēji izdevīgai ilgtermiņa sadarbībai. Apdrošinātājs mazajiem un vidējiem uzņēmumiem atvieglo autoparka apsaimniekošanu, regulāri veic tā apsekošanu, iesaka labākos sadarbības nosacījumus, veic zaudējumu analīzi, sniedz atgriezenisko saiti un meklē citus risinājumus, kā ilgtermiņā samazināt apsaimniekošanas un papildu izdevumu riskus.

Baltas jaunais auto apdrošināšanas piedāvājums ir izstrādāts 3 līmeņos, kur pirmais līmenis ir uzlabota OCTA polise ar iespēju izmantot daļu no KASKO seguma, piemēram, klientu iecienīto palīdzības servisu uz ceļa 24 h diennaktī visā Eiropā. Savukārt otrais un trešais apdrošināšanas variants ir KASKO polise un visu risku KASKO. Turklāt KASKO un visu risku KASKO polises paredz iespēju nodrošināt ne tikai plašu risku segumu, bet arī izdevīgi plānot uzņēmuma finanšu plūsmu, piemēram, sadalot apdrošināšanas maksājumu pa 12 mēnešiem, kā arī nodrošinoties ar palīdzību uz ceļa. Jāuzsver, ka jaunā piedāvājuma ietvaros, Balta visiem KASKO klientiem piemēros inovatīvu atlīdzību konceptu – „Auto remonta kvalitātes garantija”.

Tags: